Мої творчі роботи

Яскраві нагороди за успішне навчання!
Скачуй безкоштовно!!!
Грамота
Подяка

Сертифікат і Подяка батькам
за участь у флешмобі
"Я залишаюся вдома!!! А ти?"
Скачати!!!


Лист для першокласників!
Скачати!!!


Склад чисел 1-9
Скачати !!!


Мій настрій сьогодні!
Скачати !!!


Фотобутафорія до 1 ВЕРЕСНЯ
Скачати ТУТ!!!!


Авторська казка
Пригоди новорічної сніжинки.
(Із закінченням зими захотілось згадати і написати про пригоду, яка трапилась перед Новим роком. Як Вам моя казочка?)
Можна використати на уроці позакласного читання як прощання із зимою.



Емблеми до Дня рідної мови !!!
Скачати ...

Метод 6 капелюшків
Розробка на стенд ТУТ !!!
Форми роботи ТУТ !!!
Інформація про 6 капелюшків ТУТ !!!

Що символізує колір кожного з шести «капелюхів»
Капелюх певного кольору передбачає включення відповідного режиму мислення, якому має слідувати учень чи команда в момент аргументації своєї позиції у процесі дискусійної гри:
·                     Білий – фокусування уваги на інформації (аналіз відомих фактів та цифр, а також оцінка того, яких відомостей не вистачає та з яких джерел їх можна отримати).
·                     Жовтий – дослідження можливих успіхів, пошук переваг та оптимістичний прогноз події/ідеї/ситуації, яка розглядається.
·                     Чорний – оцінка ситуації з точки зору наявності недоліків, ризиків та загроз її розвитку.
·                     Червоний – увага до емоцій, відчуттів та інтуїції. Не вдаючись у подробиці та міркування, на цьому етапі висловлюються всі інтуїтивні здогадки.
·                     Зелений – пошук альтернатив, генерація ідей, модифікація вже наявних напрацювань.
Синій – управління процесом дискусії, підбиття підсумків і обговорення користі та ефективності методу в конкретних умовах.




КУБИК  БЛУМА

Коли використовувати
Прийом розвитку критичного мислення учнів «кубик Блума» універсальний. Його можна використовувати на початку уроку у вступній частині, під час переходу до основної частини або наприкінці її для остаточного осмислення матеріалу учнями.
У вступній частині вчитель формулює і записує тему уроку. Тема «визначає» коло питань, на які учням треба відповідати, досліджуючи її. Це можуть бути запитання на актуалізацію знань і досвіду учнів (щоб підготуватись до сприйняття) або на дослідження нового. Вони і будуть поставлені перед учнями за допомогою кубика.
Кубик вчитель виготовляє попередньо таким чином, щоб він був достатнього розміру, щоб всім учням було видно, що написано на його гранях. Саме на них вчитель пише запитальні слова, спираючись на які учні формулюють запитання до теми.
Як використовувати

Коли учитель кидає кубик, грань, що випала, вказує якого типу запитання слід поставити. Учні орієнтуються на основі питального слова на грані кубика й ставлять запитання, яке з нього і повинно починатися. Наприклад, перелік запитань буде таким:
  • Назви (предмет, колір, явище, форму, розмір, героя...) – перевірка базових знань.
  • Чому (опиши процес, що відбувається з предметом, явищем, героєм...) – визначення причинно-наслідкових зв'язків теми.
  • Поясни (ти справді думаєш, що... ти впевнений, що...) – різносторонній підхід до поставленого питання.
  • Поділись (поділись, що ти відчуваєш,коли..., чому ти вибрав...) – розкриває емоційний стан учня, вчить висловлювати власні емоції.
  • Придумай (що буде,якщо..., придумай, як...) – розвиток стратегії мислення.
  • Запропонуй (запропонуй, де..., запропонуй, як..., що, якщо...) – окреслення учнем власних ідей стосовно поставленого питання
Неважко помітити, що запитання відтворюють таксономію Б. Блума і забезпечують перехід учнів від рівня до рівня у дослідженні теми (її аспекта).
В основній частині уроку кубик використовується після першого знайомства з темою за підручником.
Які є варіанти використання
Можливі два варіанти використання «Кубика»:
1. Питання формулює сам учитель. Це більш легкий спосіб, який використовується на початковій стадії – коли необхідно показати учням приклади, способи роботи з кубиком. Очевидно, що вчитель має вислухати як мінімум 5-6 варіантів запитання одного рівня.
2. Питання формулюють самі учні. Цей варіант вимагає певної підготовки від дітей, оскільки придумати питання репродуктивного характеру легко, а ось питання-завдання вимагають певного досвіду.
Питання на гранях кубика можна варіювати за своїм бажанням. Важливо тільки, щоб вони торкались різних аспектів заданої теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар